www.iznik.yetkin-forum.com

İznik-Nicea-İsnik Forums
 
AnasayfaPortalTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Yakub Çelebi Grabmal:

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ermis783
SESSİZ ÜYE
SESSİZ ÜYE
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 12
Yaş : 27
Nerden : bursa/iznik
Lakap : ermis783_15
Yasal uyarı : <marquee>DİKKAT: Daha kaliteli hizmet alabilmek için Profil bilgilerinizi eksiksiz doldurmanız</marquee>
Aktiflik :
50 / 10050 / 100

Kayıt tarihi : 14/07/08

MesajKonu: Yakub Çelebi Grabmal:   Cuma Tem. 18, 2008 5:13 pm

Yakub Çelebi Grabmal:

Nordwestlich 5,5m von Yakub Çelebi Moschee. Die viereck geplante Mausoleum eine Rand ist 6,45m. Das Mausoleum hat I. Murat Hüdavendigar sohn Yakup Çelebi gemacht. Yakup Çelebi ist Jahr 1359 Geboren, wegen sien Vathers Tot kam als Herscher Yıldırım Beyazıd aber Yakup Çelebi möchte als Herscher kommen darum fangte der Herscher Streit an. Yıldırım Beyazıt hat ihn erwürgt und den lieb zu Bursa geschikt.
Auf denb ecken von den Mausoleum stehen Beinei, die Beine isnd mit Bogen einander verbunden. Die Bogen sind aus steinen und 3 reie Ziegel gewobt. Mausoleum ist mit eine Gewölbe bedeckt. Das Grab liegt in richtung Wagrecht. Die Mausoleum Mauer sind nachher gebaut. Auf den Gewölbe und Mauer sind wichtige grosse rissen geöffent. Aber es soll in aber es wird in schnellen zeit Restorviert. Die Schrien istim Jahr 1389 gebaut.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Yakub Çelebi Grabmal:
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
www.iznik.yetkin-forum.com :: İZNİK/NİCEA/ANTİGONİA :: TURİZM :: TARİHİ YAPI :: Osmanlı Dönemi :: CAMİLER-
Buraya geçin: